Ett år, något borde man väl ha lärt sig? Del 1

Ja, nu tänkte jag sammafatta året som gott! Hur jag ska göra det vet jag inte riktigt än, det får väl bli som det blir antar jag. Jag stolpar upp det jag kommer ihåg och kanske länkar till något gammalt inlägg som jag gillar! Häng med på en tur som sträcker sig ett år tillbaka och fram tills idag! (Ingen kronologisk ordning)

  • Mitt brev till diabetes tidningen får nämnas först, ganska naivt skrivet, låter som att jag verkligen vill marknadsföra min egen blogg, men med en fin avslutning om att jag vill få upp intresset för alla bloggar som handlar om diabetes tycker jag att jag klarade mig ifrån att vara allt för ego!
  • Som andra grej kommer min serie i flera delar till alla nybörjare! Haha, kul att jag orkade ta tag i det och faktiskt förklara vad diabetes är för något! Klapp på axeln till mig!
  • Mina havrekakor! Shit, dem e så jävla goda! Finns under fliken "Recept"!
  • Oj, arg kille!
  • Första kommentaren av min mest trogna läsare, Elenora!
  • Arg igen! Dock ett inlägg jag minns starkt, och det har itne blivit mycket bättre, det finns massor kvar att göra!
  • Min första "kontakt annons", haha, hoppas jag gjorde det för att hjälpa folk och inte för att träffa folk med diabetes. En blandning av båda kanske vore bra i och för sig? Elenora är ju helt klart en av dem, och det ångrar jag ju inte idag eftersom vi är sjukt bra vänner nu!
  • Okej, ett bra inlägg! Jag måste dock säga att det låter verkligen som att det var länge sen! För det där känns som min vardag nu! Det känns som att jag står och förklarar sånt där hela tiden!
  • Ett inlägg jag gillar bara! Hahaha, kan inte sluta skratta åt det! Jag älskar mina åsikter här alltså! Jag minns det så väl, hur dum hon var och hur illa jag tyckte om henne, men i alla fall! Måste jag vara så taskig?
  • Min serie i fem delar om kändisar som har diabetes, bra grej faktiskt! Gav folk en chans att få lite förebilder liksom!
  • Gud så filosofisk jag skulle vara i början? Skriva om meningen med livet och grejer! Säg till om jag blir så igen!
  • Min lista över vad gluten är på olika språk! Jag älskar att jag tar med en massa språk som man egentligen aldrig skulle ens tänka sig att man skulle kunna behöva, men ja, nu vet ni i alla fall vad mjöl är på dem språken också!
  • Har jag varit konstant arg i ett år eller var det bara första kvartalet då den här bloggen levde?

Nu har jag gått igenom vad jag har lärt mig och upplevt under de första tre månaderna då jag hade den här bloggen! Jag har absolut inte tagit med allt! Men jag tänkte att jag gör det här till en serie också!
Så imorgon eller på fredag kommer nästa del, då med månaderna december, januari och februari!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0