Ett år, något borde man väl ha lärt sig? Del 2

Ja, här kommer en resumé av månaderna december, januari och februari!


  • Jag minns hur mycket jag älskade min nya mätare, Contour USB från Bayer, den jag blev sponsrad med. Den är fortfarande lika bra, men jag har inga stickor till den så kan itne använda den...
  • Min föreläsning tillsammans med Karolinska LÄr ut, en bra erfarenhet och roligt var det också! Vill ni se den igen finns den på video här! Klicka dig vidare till föreläsningar, karolinska lär ut, barndiabetes.
  • Att det fortfarande finns människor som tror att det är lätt att leva med diabetes..? Men jag tycker nog att vi diabetiker lyckades få tyst på henne i alla fall! Bra jobbat allihopa!
  • Min recenosin av Contour mätaren, ganska bra tycker jag!
  • Hahaha, det här gör jag ju jämt nuförtiden!
  • Jag var poetisk under den här perioden! (Det kommer mera!)
  • Något som jag har märkt är att jag var väldigt bitter..? Skriver hela tiden att mitt liv är dåligt och nu minns jag inte ens varför? Det kan alltså inte ha varit så jätte hemskt!
  • Vi är fortfarande bästa vänner!
  • En dikt till! Poeten Niklas alltså! Den här blev faktiskt uppläst på den här läkarutbildningen som jag var och föreläste på! Utan att dem visste att det var jag som hade skrivit den.
  • Mitt möte med Barnombudsmannen minns jag väl! Vet egentligen inte riktigt vad jag tillförde, sa väl inte så mycket vad jag minns, men en kul erfarenhet liksom! Kul också att se att det finns engagerat folk där ute!
  • Februari var tydligen stressigt, känns som att varenda rubrik innehåller "stress".
  • Som sagt, vi är fortfarande bästa vänner! Här är ett exempel på varför jag älskar henne!

Det var allt för dem här månaderna! Mer är att komma imorgon tror jag! Då blir det mars, april och maj!
Hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0