N, jag lider med dig!

Jag fick nyss en kommentar. Nu mår jag dåligt. Här är inlägget. Men "N", lyssna på mig (ni alla andra också för den delen) jag sa inte att diabetesen var något bra bara. Jag sa att det inte bara fanns dåliga saker, jag försökte se några positiva saker med den också. Det var det som var grejen. Jag kan räkna upp minst tio gånger så många dåliga saker med diabetesen, men det finns bra saker också. Och ibland är det bra att kunna se dem.
Men det du sa, att du har nål och sjukhus fobi, det får mig att må dåligt inombords. Snälla, hör av dig mer! Jag vill veta mer om det, dina tankar kring det.

Kommentarer
Postat av: Elenora

Jag läste det nyss, och ja det stämmer faktist. Det hade jag innan jag fick diabetes, visserligen är jag nålrädd fortfarande men inte sjukhus fobi. "/

2010-07-01 @ 23:46:35
Postat av: sandra

Innan jag fick diabetes var jag varken "nål/blod/sjukhusrädd", men nu är jag livrädd för sprutor å blod:P

"stick i fingret å att sätta pumpnålen funkar"!!'

men så kallade "vanliga" sprutor och blod i lite större mängder (det är verkligen jättehemskt att se på)

Ha det gött! nu ska jah gå ut i solen istället (kände bara för att kommentera eftersom alla tycker att man som diabetiker inte borde vara rädd, men min diabetes har gjort mig rädd;)!

2010-07-05 @ 10:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0