Inget ont som inte har något gott med sig!

Jag sitter och diskuterar en massa roliga och mindre roliga saker med några stycken olika människor på MSN (vill du också bli en av dem, hör av dig!).
Jag kom och tänka på, tillsammans med en av dem, att diabetesen faktiskt inte alltid är så dålig. Vi har kommit fram till att detta gäller båda oss, men vi har även sett det hos flera andra!

  • Man utvecklas snabbare som människa (alltså inte kroppsligt).
  • Man blir mer empatisk.
  • Vi mognar snabbare.
  • Vi får en mer lättsam syn på livet.
Jag har säkert glömt en massa saker! Men det här är vad jag kommer på just nu. Diabetesen kan vara ett helvete, men tänk efter, den har säkerligen gett just dig något positivt också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har fått en massa "diabetesvänner" pga av diabetesen å det tror jag du också har fått:P har du inte det?? ;)

2010-06-29 @ 09:50:01
Postat av: N

Sen är ni inte nål rädda, och har inte fobi för sjukhus

2010-07-01 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0