Studenten om en vecka

Shit vad tiden går fort. Bara en vecka kvar nu. Hade min sista vanliga lektion idag. Ska till skolan imorgon igen för att fixa med typ lakan till flaket och så, men annars är det klart. Det kommer dessutom bli en rolig helg så den kommer gå fort, sen är det måndag och då blir det lite ta det lugnt tror jag, planera lite, handla lite och så. Tisdag är det student lunch och fotograferingen sen sker det en rolig grej på kvällen hoppas jag. På onsdag sen är det dags.
Kan inte fatta att jag har blivit så stor. Känner mig fortfarande som ett litet barn.
Det värsta med att vara ledig mycket om dagarna är att mina rutiner faller bort, så några blodsocker tas ju inte. Något sporadiskt ibland men det är väldigt sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0