Jobbet

När jag jobbade sist så skulle jag plocka upp lite varor. jag jobbar ju på konsum som ni vet. Öhm, förresten till historien hör att när jag jobbade för några veckor sedan så plockade jag bort några glutenfria kexchoklad för dom hade gått ur datum, men det var bara två stycken tror jag. i alla fall, nu hade dom beställt nya. fem stycken... Hallå, fem stycken? Dom kommer ju jag själv hinna äta upp. *Suck*

Appropå jobb så var jag på utbildning för mina läger som jag ska jobba på i sommar. det var egentligen itne så mycket utbildning, vi satt mest och diskuterade hur man löste vissa problem som lätt kan uppstå och gick igenom hur saker och ting skulle fungera. Men det var skönt ändå, man fick lite kött på benen så slipper man va i alla fall lika nervös som man hade varit utan träffen. Tror jag kommer vara nervös ändå, men jag kommer kunna fokusera och agera ändå. Kommer kunna hantera stressen och nervositeten på ett annat sätt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0