Hemma igen

Efter en alldeles för lång resa. Verkligen. Men det har varit roligt! Dock en väldig hemlängtan, men va faan, det får man ta. Ur diabetes synpunkt så har det gått jätte bra. Har haft typ två eller tre känningar och högt blodsocker typ en gång. Jag har dessutom tagit ganska mycket blodsocker. Med den nya mätaren såklart, den ska snart få en utvärdering här på bloggen, ska dock vänta ett par dagar till.
Jag blev begränsad av mina två sjukdomar två dagar då det var vandring. Det var vandring båda de här dagarna. 2.5 timme och 4.5 timmes vandringar. Det funkade inte då det inte fanns någon bra frukost för mig att äta.
Jag hade ju kunnat gå och få känning, men saken är den att när jag får känning så blir jag helt orkeslös i upp till en timme efteråt. Det hade inte funkat på en sådan vandring.
Men men, nu är jag hemma i alla fall och jag känne rmig faktiskt lite sugen på att blogga igen, det kanske i och för sig ändras då det är student tider för mig och jag har väl en del att göra fram tills dess. Men jag ska försöka så mycket jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0