Mr and Mrs Insulin

Idag tog vårat förhållande ännu en ironisk vändning. Vi blev tvungna att byta nål tillsammans. Jag är ledsen över att inte kunna ge er någon bild på det så ni får en på Elenora istället eftersom bilder tydligen efterfrågas av 95% av alla läsare. Enjoy!




För övrigt så blev nyår en grymt kul kväll, kan ju inte påstå att jag var helt nykter men Elenora hjälpte mig att ta blodsocker. jag hade klarat det själv men hon incisterade. Jag hade 23.0 första gången, 6.5 andra gången och typ 3.5 sista gången, då belv det till och äta. Elenora tvingade i mig en biskvi och sen var det bara att festa vidare. Dock glömde vi båda detviktigaste, att man precis innan man går och lägger sig äter något, oberoende vad man har i blodsocker. Men men, shit happens when you party naked! Och jag låg på 7.5 när jag vaknade morgonen efter så det va ju tok lugnt.

Jag har inga bilder från nyår så ni får en från när jag hade liknande kläder, fast det var en utekväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0