Möööööööööööhh!!

Jag har skyhögt blodsocker!!! Låg på 27 eller nåt sist jag kollade. Varför? Jo, det blev mer eller mindre godis till middag. Okej, det har sina förklaringar men dem får jag inte berätta. Men i alla fall. Det blev faktiskt lite rökt lammstek och någon ost som jag inte kommer ihåg namnet på också. Men det är inga kolhydrater i det. I alla fall så tog jag åtta extra enheter då, känns som att jag har tagit massa insulin idag men min dagliga total säger att det "bara" blev 72 enheter och att det igår tydligen låg på 75. Så nånting stämmer ju inte. Hmm...jag vet inte vad faktiskt.

Skit samma, får kolla blodsockret sen, ska ändå upp ett par gånger inatt och ta så jag kommer nog må bra imorgon när jag vaknar.


Kommentarer
Postat av: Typettan

Näe så kan det vara, att man får i sig lite för mycket. Jag har nyss börjat blogga, om min diabetes som fungerat i många år men inte just nu och hur jag försöker få till det.

2011-01-07 @ 22:51:11
URL: http://typettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0