Home, sweet home!

Ja nu är jag hemma igen efter ett par härliga dagar i fjällen! det har varit riktigt skönt faktiskt. Man brukar dock alltid få lite probs med pumpen och så när det är kallt, men jag märkte inget av det. BS mätaren däremot la av precis när vi kom fram, den hade legat i bilen ett tag och det var kallt där. Så den ville inte vara med. Men jag värmde den i händerna så funkade den sen.
På vägen hem idag så körde jag ju, precis som på vägen upp, hela vägen liksom. Så kom jag på att jag ville ta ett blodsocker, men jag körde ju. Så den som satt bredvid mig fick hjälpa mig. Det gick faktiskt jätte bra. Inga problem alls. Hade dessutom 7.2 och det gjorde ju inget, helt perfekt att köra bil på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0