Fjällen resa - Bara en ursäkt för att få dricka alkohol?

Nja, lite kanske! Men inte i mitt fall. Även om det nog säkerligen kommer bli en hel del alkohol så åker jag nog faktiskt dit för att jag älskar att åka skidor. Jag ska i alla fall till Stöten på söndag men jag kommer redan imorgon åka till Länna och sova där över natten hos en kompis för att det på söndag morgon ska bli lättare att åka.
Detta gör att det inte blir något bloggande förns antingen torsdag eller fredag. Jag kan meddela redan nu att jag på fredagen ska till sjukhuset för sista gången och först träffa min läkare och sedan har jag ett förtroende uppdrag från Eva Örtqvist att ta hand om. Vad det är och innebär vet jag inte om jag får skriva om än, jag ska försöka ta reda på det då. Men om jag får skriva om det så kan ni se fram emot ett läsvärt inlägg på fredag kväll!

Jag ska försöka få Elenora att blogga lite, men jag tror det blir svårt. Om inte så hörs vi som sagt på torsdag eller fredag! Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0