Det var länge sen nu

Det har varit några hektiska dagarna nu med nyår och allt. Elenora har dessutom bott hos mig så jag har inte ens haft några tankar på att blogga. O andra sidan tror jag det är detsamma för er, alltså att ni i alla fall inte har haft varken tid eller ork att läsa bloggen liksom.
Hur som helst så hade jag och Elenora några givande dagar tillsammans. Ur diabetes synpunkt alltså. Ena kvällen blev jag hel knas och ja, jag vet inte riktigt vad jag höll på med. Elenora kan få berätta hur jag var istället, tror hon minns det bättre. Men jag tog ett blodsocker och hade 1.7 i alla fall. Men det löste sig det med, mådde inte alls bra där ett tag efter men det är sånt som händer. det var bara det att dagen efter så var det Elenoras tur att bli låg. Hon klagade på att hon mådde "konstigt". Jag frågade flera gånger hur hon mådde och hur man mådde konstigt liksom, men hon sa bara att hon mådde konstigt. Så vi tog ett blodsocker även då och hon hade 1.4, det har hon aldrig haft förut när hon e vaken.

Well well, vi löste allt i alla fall, på ett bra sätt. Genom oboy och godis, vad jag minns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0