Dålig diabetes helg

Helgen har varit katastrof ur diabetes synpunkt. Ja ur dem flesta andra synvinklar också faktiskt. jag har bara jobbat. Visst, det är inte trpkigt liksom, men det finns ju roligare saker att göra om man säger så.
Men i alla fall, jag har inte tagit många blodsocker alls, jag har ätit det jag har kännt för, alltså mycket godis och inyttigheter. Och visst, det går om man vill, men man måste ha koll och det har jag inte haft. Nu är jag ganska bra på att ta insulin så jag är inte rädd för att trycka i mig för mycket liksom, vilket är bra när man äter godis eftersom kroppen behöver massa insulin då. Sen har det ja, blivit lite mycket små ätande och så, inte bra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0