Tentastressen är över

För ett tag i alla fall. Känns skönt. Kan varken vara bra för blodsocker eller blodtryck, heller inte för magen.Usch.
Men nu väntar "normalt" plugg en vecka till sen är det ganska lugnt en period.

De kommande inläggen tror jag ska handla om alkohol och diabetes. Jag har nämligen gjort några studier på mig själv så tänkte dela med mig av erfarenheterna. Gud vad det känns som att jag är igång igen!
Snart ska jag nog börja ragga läsare igen också, men en sak i taget. Ska ju börja komma igång och skriva mycket och BRA först. Det är viktigt för mig.

Har ni några förslag på något ni vill höra mer om så lägg fram det! Jag skriver gärna om allt och lite till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0