Rekyler...

I just hate them!

Vaknade imorse på 2.6 eller nåt sånt. Drack oboy i panik, åt massor med frukost, kom till jobbet och ja, sen har jag kissat hela dagen... Jag älskar det!

Men vadå, man överlever ju det med, eller hur?

Hur som helst, när jag kom hem sen och tog ett blodsocker så hade jag 8.6 så då blev jag glad igen och kände att jag kunde vara människa igen.
Imorgon blir det jobb igen, ska försöka göra bättre ifrån mig då, både vid frukosten och på jobbet. Som ni vet så är det svårt att prestera på topp om inte blodsockret är bra.
Men vi hörs imorn då, eller på måndag kanske, jag vet inte, får se..

Kommentarer
Postat av: Petra

Välkommen tillbaka! Efterlängtat! Jag läser med glädje igen! GOD JUL! Mamma till snart 17åring med diabetes sedan maj09.

2011-12-23 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0