Nu är det jul igen

Ja, tiden går så fort, helt sjukt ju. Nu är det jul igen. Året 2011 har gått och vad hände egentligen? Jag undrar faktiskt. Jag kommer mest på hemsktheter. Några går att nämna, andra inte, så inga nämnda, inga glömda...
Men på diabetesen fronten då? Jag kan inte påstå att jag är överdrivet insatt i varken forskningen eller i produktutveckligen, så jag borde nog inte ge mig in i en sådan diskussion på min egen blogg, kommer nog förlora den...mot mig själv tillslut eftersom jag kommer vilja läsa på om det och inse hur dum jag var.

Något som jag dock vill ta upp, lite passande så här i juletider då vi ska ta hand om varandra (det borde vi jämt göra, konstigt att det har blivit julens klyscha?) är i alla fall det här:

Ni har sett den förut, men den är så bra så ni får den igen!

Och ska jag vara ärlig tror jag ni kommer få se den mer än en gång till på den här bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0