Blir mer och mer sugen

På att skriva mera!!!
Men min diabetes är ju inte prio ett just nu direkt, i alla fall inte den här veckan då det blir tenta plugga 24/7 fram till lördag 09:00. Dvs jag kommer inte att ha något liv fram tills dess...
Men lite har hänt i mitt liv sen vi sågs sist. Tex så pluggar jag till sjuksköterska nu, på röda Korsets Högskola i Stockholm, jag trivs jättebra och tror att jag har valt rätt faktiskt. Jag har dessutom börjat dansa, bugg just nu, det är i och för sig sista lektionen imorgon men sen ska vi nog börja dansa lindyhopp så dansen kommer att bestå.
Vad mer, ja ni missade ju Sportcamp lägrena jag jobbade på men som jag hann prata en del om innan jag slutade. Det var jättekul att jobba där och jag vet redan att jag kommer att jobba nästa sommar igen. Jag kan erkänna att jag redan ser fram emot de!
en längre version en annan dag kanske, ska fortsätta plugga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0