Är det dags igen?

Hej igen allihopa!

Jag måste erkänna en sak. Jag har saknat det här lite. Att skriva till er.
Jag har använt bloggen lite de senaste dagarna då jag har bakat lite och så, använt gamla recept som jag visste att jag hade lagt upp. Och ju mer jag har varit inne på den, desto mer har jag saknat att uppdatera den.
Nu, precis innan jag satte mig ner och började skriva så kollade jag lite gamla kommentarer, statistiken och lite sånt och insåg att det fortfarande är förhållandevis många som läser bloggen trots att den har varit död sen i juni.
Jag hade dessutom fått en kommentar för bara några veckor sen som gjorde mig än mer intresserad (om några som hade startat ett UF företag som sålde diabetes halsband) och mindes hur kul det var när folk bad om ens hjälp, ens råd, ville att man skulle delta i undersökningar, angagera sig i olika saker, ja allt. Så länge det har med diabetes att göra är ju jag intresserad.

Men måste ändå kasta ut frågan, både till er och till mig själv, ska man börja blogga igen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0