Struntsamma i en rubrik...

Jaha, han säger att jag lyckas med allt?
Hmm... Nja, det tror jag så mycket jag vill på.
Men jag lyckas iaf att gästblogga lite,
eftersom han inte vill blogga just nu.
Jag är total värdelös och komma på vad jag ska skriva om,
för jag har noll fantasi nästan.
Ja jag har ju oxå diabetes, och den finns inget positivt och ta upp med.
Bara negativt, så ja, alla diabetiker, det där med blodsocker är bra,
det kan jag rekomendera.

Jag hittade en fin dikt, som passar utmärkt in på Niklas:

Vänner är som änglar
som hjälper oss att
flyga när våra vingar
glömt hur man gör.

Men då gör jag om den lite:

Niklas är som en ängel
som hjälper mig att
flyga när mina vingar
glömt hur man gör.


Niklas, du är en underbar vän!
Glöm inte det!!!

Stora kramar// Elenora :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0