Oj, jag bloggar!

Ja det var ett tag sen. Känns lite pinsamt att det senaste inlägget dessutom inte ens var från mig! Men riktigt bra ändå visserligen! Tack Elenora!

Mitt liv går upp och ner, min diabetes går bra faktiskt, ligger bra i värdena hela tiden, så ska inte klaga på den. Mitt andra liv (eller ja, jag vill inte kalla det för det, för jag åtminstone försöker leva ETT liv med diabetes, men måste kalla det för det för att hålla isär allting!) går upp och ner. Har varit lite småsjuk, samtidigt som jag har haft ganska kul, men mycket i plugget (eller det börjar komma nu i alla fall) samtidigt som jag får mycket bättre kontakt med många människor. Så ja, ni förstår, upp och ner, bra och dåligt.

Helgen som kommer kommer att bli grym! Varför? Ja det kanske jag berättar då, om jag får!

Jag ska i alla fall försöka börja blogga ordentligt igen.

Kommentarer
Postat av: Elenora

Är det sant, :O ett blogginlägg Jippe ;) hah!

2010-09-26 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0