Jaha, då ska jag tydligen gästblogga...

Jaha, då sitter jag här, Niklas trogna läsare och bloggar i hans blogg. Jag är inge vidare på sånt, och har ingen fantasi om vad jag ska skriva om. ( Även fast jag har haft bloggar. )

Whatever... Jag kan ju skriva om att jag och Niklas har haft en liten tävling idag. Den gick ut på, Vem som tog mest blodsockervärden.
Vi kom fram till igår att vi inte är något vidare på att ta blodsockervärden.
Så då utmanade han mig och sa: Imorgon, den som tar flest värden på en dag vinner, och man får bara ta max 1 värde i halvtimmen.
Jag tänkte först " Nej, det kan jag ju inte göra! Men, samtidigt så utmanar han mig, och jag kan inte förlora. Så nu ska jag vinna! "
Ja, jag har tagit fruktansvärt mycket värden, det lönade sig. FÖR JAG VANN! :)

Niklas, klarade väl det ganska bra, vad jag förstod det, förutom att han glömde mätaren i skolan. ;)

En sak som är väldigt bra och veta, hehe! Det är ju faktiskt så att vill man ha svar på något, det ka nästan vara vad som hellst, iaf när det gäller diabetes. Så fråga Niklas, han är ett jävla ljushuvud och har alltid svar på tal, även om han inte kan svaret. :)

Kramar, från hans trogna läsare: Elenora!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

vilken härlig tävling,

det är ju supper bra när man kan peppa varandra till en sådan sak :P

2010-09-16 @ 15:11:28
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0