Ett år, något borde man väl ha lärt sig? Del 3

Jaha, tredje delen av fyra. Här kommer månaderna mars, april och maj!


  • Mitt egna första intryck var att jag verkar rätt mesig..? "Jag vill inte ät, men gör det ändå", "jag faller för grupptrycket för jag vill inte va ensam", "jag drack en cider med alkohol i på krogen, men jag dricker hellre light läsk så mamma du kan va lugn", hahaha, skärp dig va faan! Inte värsta grejen!
  • Vissa diskussioner verkar aldrig ta slut... den här pågår fortfarande..
  • Jag trodde jag kunde ta lite kritik, men det kunde jag inte tydligen! För er läsare kanske det låter som att jag försökte vara trevlig, men jag ser på det jag själv skriver att jag nog var lite lack i alla fall!
  • Usch, jag är så bitter! Får snart börja gå i terapi tror jag!
  • Asså, april var bara en dålig månad känner jag. Vi skippar den!
  • Kan vara det bästa inlägget jag någonsin skrivit i den här bloggen!
  • I övrigt var maj också en helt värdelös blogg månad, precis som april! Ganska många inlägg, men inga som var värda att läsa...

Kortare resumé idag, tror det är för att de här månaderna liksom var nyss. Imorgon kommer i alla fall sista delen. Då inte med några månader, utan mer om vad som har hänt med mig, folk jag har lärt känna och kanske lite annat smått och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0