Bak på g!

Jag håller på att baka kladdkaka. Det var så länge sen så jag var tvungen nu! Hoppas den blir god bara, blir den inte det kommer jag typ inte förlåta mig själv! Förut kunde jag receptet i huvudet, nu var jag tvungen att kolla i det hela tiden. Förut blev den sjukt god varje gång, så som sagt, blir den inte det nu kommer jag verkligen säga upp mitt liv typ! Haha.

Ser ni, jag har börjat skriva mer vardagligt. Lite mer "msn språk" liknande. Förut var jag fast bestämd med att verkligen skriva som man skriver och inte som man pratar. Men nu känner jag att jag inte riktigt orkar det. Lite till kanske, men kommer nog gå över mer och mer till vardagligt msn skrivande. Åt det hållet i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0