Jag älskar det här!

Haha, jag skiter i att plugga! Jag pallar inte det mer nu! Istället ska jag svara på det två senaste kommentarerna:

Det är bra med mig idag och ja, jag ska nog bara sitta hemma och dricka pepsi max och chatta typ. Jag känner mig lite nördig men va faan, vad ska man göra!?

Appropå pepsi maxen. Jag dricker alldeles för mycket! Jag tänker inte ens gå in på några siffror om hur mycket det är, det är för pinsamt. Men mycket är det. Men samtidigt tänkte jag såhär, jag måste ju kunna unna mig nånting när alla andra alltid kanna unna sig allting. Eller hur?

Ni andra som har tråkigt ikväll, adda mig på msn, [email protected]. Diabetes (och andra saker) går att diskutera i det oändliga och ni alla behöver det! Så, hit me!

Kommentarer
Postat av: Elenora

Man kan inte adda ngn som man redan har :P Ledsen Niklas :) Det rä lite svårt då (A)

2010-10-16 @ 20:56:39
Postat av: Elenora

putt

2010-10-18 @ 12:18:20
Postat av: MiSS FATTY || ANGELCHANELLE

sv; (:

2010-10-18 @ 19:53:09
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Elenora

putt 2x

2010-10-19 @ 16:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0