Vänner!

Fick frågan om inte jag har fått en massa vänner genom diabetesen. Visst har jag det. Men inte så överdrivet många..? Jag umgås flitigt med en, en tjej som jag för övrigt träffade idag och var inne i stan med. Det var sjukt mysigt. Sen har jag en annan tjej kompis som jag aldrig har träffat men som jag pratar med via nätet, men det sker inte så ofta längre, bara ibland då och då. Sen är det en tredje som jag pratade med för någon kväll sedan väldigt mycket, men innan dess nästan ingenting. Och inte nu efter heller. Henne pratar jag med väldigt sällan.
Så egentligen är det bara den här första tjejen som jag verkligen kan påstå att jag har lärt känna via min diabetes. (Vet inte om jag får nämna hennes namn, så jag skippar det, men du vet ju själv vem du är)

Kommentarer
Postat av: Elenora

Hmm jag tycker jag känner igen den första (A)

2010-07-01 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0