Sommar, VM och onyttigt ätande

Ja precis så ser det ut just nu. Jag sitter ine större delen av dagarna med min vän Blondie och tittar på VM och äter frktansvärt onyttigt! Jag har ingen koll på blodsockret men tar väldigt mycket insulin. Känns bra, eller hur?

En kul grej är dock att i fredags på min skolavslutning så sa min f.d matte lärare, som nu ska flytta till Västkusten och bli apotekare, att han skulle fortsätta läsa min blogg. Ett utropstecken för mig då jag inte hade en aning om att han gjorde det! Jag blev faktiskt lite mållös och det blir jag inte ofta! Men jag hade svårt att få fram något då!

Nej, nu tillbaka till matchen mellan Elfenbenskusten-Portugal, hörs lite sporadisk nu eftersom det är sommarlov och allt. Blir svårt att skriva regelbundet då eftersom jag inte har någon direkt "vardag".

Kommentarer
Postat av: J

Låter bra det där! GO JOCKE! :D

2010-06-16 @ 01:25:08
URL: http://alltojag.blogg.se/
Postat av: Jocke, matteläraren.

Jo, jag märkte att du tappade fattningen lite :)



Jodå, jag har allt läst din blogg och dina utbrott angående linjära funktioner. Gött att du fixade det till slut.



Jag tycker du skriver tämligen insiktsfullt och intressant om diabetes, glutenintolerans och även ditt liv i övrigt ibland. Det är faktiskt den enda blogg jag läser. Fast nu när jag ser det så innehåller Jessicas blogg faktiskt en hel del kul bilder och annat från mattelektionerna... ;)

2010-06-19 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0