Okey, here's the thing!

JAG KLARADE DET!!! NU HAR JAG KÖRKORT!!! WOHO! Vilken jävla lättnad det är, det är helt sjukt vad skönt det känns. Jag körde upp imorse klockan tio i Jakobsberg och klarade det, på första fösöket! Jag är stolt!
Min helg blev dock inte jätte bra, eller det blev en bra kväll och en dålig. I fredags blev det riktigt dåligt, till stor glädje för människor som mitt ex eller andra liknande fiender. Lördagen tog jag dock revansch på dem och hade riktigt kul, först var jag och Folcke i Länna hos Malin och åt, här kommer ett återkommande problem i min vardag, dem bjöd mig på bröd. Asså, jag tycker dem borde ha fattat snart att jag inte kan äta bröd, men men, det är väl inte mycket att göra än att fortsätta säga nej jag tål inte. I alla fall, efter Länna drog vi till Högdalen och gick på fest, ganska roligt, en lagom lördags kväll, vi kom hem till Folcke i Nacka vid 4 tiden, då tog jag faktiskt det säkra före det osäkra och ställde en flaska Pepsi bredvid sängen ifall jag skulle få känning. Jag tänker som en diabetiker, ibland i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anna

så härligt :D

Grattis :)

2010-06-07 @ 22:53:14
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com
Postat av: Anna Suchomel

Grattis till körkortet!

2010-06-08 @ 10:25:33
URL: http://www.suchomel.se
Postat av: Malin

Jättegrattis till körkortet :). Jag blir så glad över din härliga blogg du har här. Min son fick diabetes för ett och ett halvt år sen, då var han 5 år gammal, i fredags fick vi besked om att han även är glutenintolerant. Jag sitter hemma å söker lite på just diabetes och gluten och snubblade över din härliga blogg du har. Fortsätt med det här... den bästa bloggen jag läst nånsin. Hoppas du förstår att du är till hjälp för många!!! Kram mamma Malin

2010-06-08 @ 21:41:01
Postat av: Joakim

Grattis till körkortet!

2010-06-09 @ 15:21:38
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej , ja har både gluten o diabetes också , men ja skulle vilja veta vilka glassar man får äta såhär sommartid ? går 88an o nogger bra ?

2010-06-10 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0