Okej, det kan nog bli en riktigt bra helg!

Japp, för ikväll blir det utgång, eller ja, Atletica (min skola) har slutskiva idag och den ska jag gå på tillsammans med ett par kompisar. Det kommer bli grymt!
Imorgon är det först bra att ta sig hem, beroende på var man hamnar inatt, och sedan har jag match med små killarna klockan 15 tydligen. Det kan bli problem, med tanke på att man lär sova till mellan 11-12, sedan måste jag ta mig hem vilket tar minst en timme, sedan byta om och packa väskan inför kvällen, sedan ta mig in igen för att få åka med min tränar kollega till Kallhäll där matchen är. Direkt efter matchen ska jag på grillfest hos en i min klass, därav packningen.
Kan bli körigt, men det kommer bli kul! Kör hårt allihopa, det är sommar och sol och kärlek i luften! All in ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0