Fotbollsskolan

Jajjamensan fattas bara! Idag började Skå IK:s årliga fotbollsskola som jag självklart är ledare på! Fick ta hand om pojkar födda år 1999 tillsammans med en tjej som är tre år yngre än mig och helt utan ledarerfarenheter. Men hon var ganska duktig ändå, hon gjorde inte bort sig i alla fall. Men killarna lyssnade inte så mycket på henne, i alla fall inte lika mycket som de lyssnade på mig vilket jag tycker var tråkigt. Ska se till att det blir bättre imorgon! En kille till var med oss, en kille som jag i vanliga fall tränar i fotboll. Han var med som lite "prao".
Självklart så fick jag känning efter lunchen, precis innan mellan målet, så då fick dem två ta hand om allting själva. Tycker dem löste det bra, men det blev lite knas. Själv mådde jag inte alls bra. Fick sån här känning då jag tappar förmåfan att hålla i saker. Asså, jag tappar dem inte helt, jag är bara påväg att tappa sakerna. Precis i ögonblicket då jag slappnar till i handen så spänns den igen. Det är skit konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0