Another day in paradise!

Woho! Den här dagen har varit mycket bättre än den igår. Jag har varit ute och sprungit. Det var riktigt skönt faktiskt, det gjorde i och för sig ont också och det var sjukt jobbigt. Men den smärtan är ju ändå skön liksom.
Resten av dagen spenderade jag på bland annat gräsklipparen hos mamma, sedan träning med småkillarna och efter det blev det middag och VM tittande med pappsen. Blodsockret är väl det som fortfarande går dåligt. Eller, dåligt vet jag ju inte för jag har ingen koll alls på det.
Men det kommer väl det med, när skolan börjar eller något!

Kommentarer
Postat av: Irene Lammela

När åker du till Schweitz?

2010-06-18 @ 21:17:31
Postat av: Andreas Klintberg

Hej min lillebror, du skriver så himla fint.

puss och kram

2010-06-19 @ 18:21:10
URL: http://www.eliving.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0