Shit happens when you party naked!

Ja men visst! Jag hade en lite tillställning igår. Den var mycket lyckad måste jag säga. Jag hade den egentligen för att jag hade en massa dricka som jag vill dricka upp och för att en kompis och jag antagligen inte skulle hinna ses så jätte mycket mer den här sommarn så vi tänkte att det gäller att köra hårt en kväll innan vi skiljs åt liksom.
O än en gång la jag min diabetes åt sidan och bara körde!
Det jag insåg var att det var nog bra att äta något innan man började dricka också. Man har ju fått höra att man sak äta innan man går och lägger sig, men det är bra att äta innan med. Inte bara för att man annars blir full med en gång, utan också för att ha i alla fall en liten chans att hålla blodsockret på en någorlunda nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0