Love it!

Ja min pump alltså. Många väljer att ta av den på sommrarna eftersom det är lite jobbigt att ha den när man badar och solar mycket. När man badar har nålen en förmåga att lossna och åka ur (framförallt saltvatten) och när man solar så får man läckra vita ringar av plåstret runt nålen. Men jag älskar den. Det har verkligen blivit en del av mig. En kroppsdel som vilken kroppsdel som helst. En arm eller en fot eller nåt.

Nu är bilden lite missvisande dock, jag har inte den här pumpen. Min ser visserligen likadan ut i designen. Men den på bilden är den senaste med en massa nya funktioner i sig.


Kommentarer
Postat av: Elenora

Som sagt jag väljer att inte ha pumpen utomlands men hemma på sommaren så har jag den ;)

2010-07-01 @ 21:39:57
Postat av: emma

jag har också en exakt likadan :) jag tycker det är en sjukt bra uppfinning:). jag brukar skoja ibland och säga att det är ens bästa kompis för den finns alltid där :D.

2010-08-10 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0