Behöver jag påminna er?

Ja men faktiskt, behöver jag påminna er om att jag inte orkar med det här längre. På sommaren orkar jag inte blogga lika mycket som annars. Det finns så mycket annat att tänka på. Särskilt eftersom jag jobbar. Dessutom har jag ingenting ur diabetes synpunkt att skriva om eftesom jag rent ut sagt misskjöter mig för tillfället. Jag tar inga blodsocker alls. Insulinet tar jag självklart och jag har känningar ibland, så jag ligger nog inte alltför högt. Men mer än att ta insulin gör jag inte. Jag skiter blanka faan i min sjukdom just nu. Så ni som är unga diabetiker, läs inte det här, ha inte mig som förebild!
Nej, nu, återigen, skiter jag i det här, nu ska jag göra något annat. Äta något onyttigt kanske? Nej, jag vet inte. Något annat i alla fall. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0