Ännu ett offer...

Ja, jag lider med dig. Jag har ju som sagt både gluten och diabetes, och jag tycker att gluten är värre. Men jag vill inte skrämma dig för mycket. Allt går bara man vill. Det löser sig. Visst, varken du eller jag lär bli av med det, men man lär sig att leva med skiten. I början blir det såklart en hel del ingrediensförteckningsläsande, men även det kommer man över sen.

Okej, offer är väl synd och säga, för så farligt är det ju inte! Men det är en slående rubrik!

Det är alltså en av mina kompisar som har blivit diagnostiserad med gluten intolerans. Men Sara, du är alltid välkommen att ställa frågor till mig i alla fall. Jag lovar att hjälpa dig i skolan så mycket jag kan!

Kommentarer
Postat av: sara

tack, vad snäll du är kompis :D

2010-07-07 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0