Nu har hon vart på mig igen!

Ja då, det är Elenora som varit i farten igen, hon säger att hon bara retas när hon trackar mig för att jag aldrig bloggar, men egentligen menar hon det!

I alla fall, jag kom hem från Småland och Halmstad idag. Konserten med Roxette var ju helt sjukt bra! Jag får ståpäls alltså! Så jävla bra var dem! Sista och avslutande numret var dessutom att Gyllene Tider spelade tre låtar, vilken jävla avslutning!

I diabetes väg så har jag fortfarande itne börjat ta några blodsocker. Men de kommer nästa vecka. För då är skolan igång igen på riktigt och så. Då blir det mer rutiner liksom.

Dessutom, på fredag drar jag och mammsen till Geneve! Det kommer bli sjukt najs! Mer info om det kommer (kanske i alla fall)!

Kommentarer
Postat av: Elenora

Hihi jag är bara "på" dig när du inte bloggar (A)

hehe!

2010-08-16 @ 14:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0