MOTHER RUSSIA!

Idag fick jag reda på vilket lag jag ska spela med. Jag trodde att jag och Linda (från huddinge sjukhus) skulle spela med något internationellt lag med spelare från typ hela världen, nej men i alla fall från olika nationer. Men icke, jag och Linda ska spela med Team Russia, alltså Ryssland.
Men det kommer bli sjukt kul i alla fall tror jag. Hoppas dem pratar engelska bara, jag kan bara två ord på ryska och dem betyder "Kommunist jävlar", tror inte det är så passande. Vet inte varför jag kan bara det faktiskt!

Men men, jag hoppas att coachen är någon soft snubbe som kommer komma att tycka om mig så jag får spela mycket! Om inte så får man väl be till allas våran KAMRAT STALIN!!


Kommentarer
Postat av: klintan

ibanjev comunistjev ? å de kan du för att petta carlsson lärde dig de när vi var i fjällen nån gång!

2010-08-17 @ 10:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0