Hej jag är trött, taggad och har ont!

Jag är trött för att det har varit den första skolveckan och för att jag precis kom hem från match och så. Jag är taggad inför imorgon, mer om det på söndag!
Jag har ont på grund av matchen, min vad håller på att sprängas!!
Jag måste faktiskt dessutom ta upp en sak till om Geneve resan, jag tog massa blodsocker! Mest i och för sig för att min mamma skulle slippa skämmas över att jag var den sämsta diabetikern och hon den sämsta mamman.
Jag låg ganska bra också, på söndagen var det lite sämre, vaknade med känning och sen steg det och jag låg jätte högt innan finalen, men det gick ju bra i alla fall.

Nu ska jag snart sova, måste va pigg imorn!

Kommentarer
Postat av: Elenora

Varför håller din vad på att sprängas`?

2010-08-31 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0