Fuck the headline!

Ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera, ELENORA! Och nej jag har ingen ursäkt. Mer än att jag inte har något att skriva om..? Egentligen har jag det, men jag hittar inte gnistan att skriva bara antar jag.

So, whats happening in the diabetic world? Jo en sak händer snart, jag sticker ju faktiskt till Geneve om bara två veckor! Ni som inte har förstått det än så är det typ "VM i fotboll för diabetiker", ungefär. Det ska bli så sjuuuuuukt kul och jag uppskattar verkligen att jag har fått den här chansen. Jag är faktiskt till och med lite stolt över mig själv. Nästan så att jag skryter lite om det faktiskt!

Så Elenora, nu har du något att läsa och kommetera om! Du vet vad jag menar!

Kommentarer
Postat av: Elenora

Jippie, ett inlägg (A) vad duktig du är Niklas : )

Du ska vara stolt, och jag säger LYCKA TILL! Och passa dig för flygplan för dom är läskiga hahah ;P jag antar att ni åker flyg dit ner.

Hehe!

2010-08-09 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0