Elenora affects me!

Ja allt det här är hennes fel! Nu har jag fått för mig att jag måste blogga mer, och i alla fall idag känner jag att jag vill blogga. Det känns bra, tack Elenora!

Idag när jag satt i bilen påväg till en kompis så kände jag att nålen inte satt riktigt som den brukar, så jag drog upp tröjan lite, medans ja körde och bara såg att det ser inte så bra ut liksom. Så när jag hade kommit fram till kompisen och hade stannat så titta jag mer noga och ja, den hade lossnat. Jag vet inte varför eller hur eller nåntingt, den hade bara lossnat. Klistret hade släppt. Det har aldrig hänt förut. Weird.

Kommentarer
Postat av: Elenora

hehe varsegod :D Det är ju bra att du börjat blogga igen mer :)

2010-08-12 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0