Back to normal life again!

Imorgon alltså. För imorgon börjar skolan. MÅnga säger att så fort skolan börjar, ja då är sommaren slut. Men jag känner faktiskt att min sommar precis har börjat! Den började med Roxette förra helgen, sen är det Geneve nu i helgen och helgen efter det är det årets stora händelse! Men den kan jag inte berätta om här och nu, utan det tar jag dagen efter det har skett!

Hur som helst, jag ska ju börja ta hand om mig själv nu igen, eller ja, i alla fall skjöta mig mer än vad jag gjort under sommaren. Jag har ju verkligen itne mått dåligt i sommar, inte alls! Men jag ska börja ta värden nu igen. Jag tro jag kan räkna alla blodsocker värden som jag har tagit i sommar på mina tio fingrar faktiskt. Det är lite pinsamt!
Men men, en timme eller två i skolan imorn, sen är det bara hem och packa! För på fredag morgon sticker jag och mamma och alla andra som ska till Geneve för att spela fotboll! Det kommer bli så jääääääävla kul!

FOR MOTHER RUSSIA! FOR KAMRAT STALIN!*










Fotnot*
Jag spelar med Ryssland under turneringen, därav dessa uttalanden. Inget illa menat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0