Alla har vi våra problem

Elenora sitter och säger att hon har fått problem.
Hon har tydligen fått tillbaka sin dialekt från Sundsvall. Jobbigt.
Känns som att vi alla får ta krafttag för att hjälpa henne ur denna svåra kris!
Hon försöker visserligen försvara sig lite nu genom att säga att hon faktiskt är född där och har bott där x antal år. Men still!












*Fotnot* Jag känner Elenora, hon är visserligen en av er bloggläsare, som jag också har träffat via bloggen. Det här inlägget skriver jag för att hon alltid klagar på att jag skriver för lite...

Kommentarer
Postat av: Elenora

Hahaha! xD det är ett stort problem, alla skrattar ihjäl sig åt mig! :P det är problem ju ;P

2010-08-10 @ 13:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0