Sjuka mängder insulin

Jag vet ju att det är sjukt indivisuellt det här med hur mycket insulin man tar och så. Jag brukar ligga mellan 60-75 enheter på en vanlig dag. På semester och vissa helger och så ökar jag till mellan 80-85 enheter per dag. Inget konstigt med det liksom. Så den här veckan som har varit, då jag var i fjällen räknade jag med att ligga mellan 80-85 enheter per dag, vilket jag gjorde alla dagar utom en som spårade ur totalt. Jag vet inte vad som hände men mycket insulin blev det, 101 enheter för att vara exakt. Men jag lyckades, för på kvällen låg mitt blodsocker på åtta.

Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Jag kan en hårdpartykväll va uppe på runt 100 enheter och jag har 45-55 enheter/dag

2010-04-13 @ 19:39:48
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0