Svininfluensan..?

Idag jobbade jag, jag jobbar lite helger och så på en Konsum butik i närheten där jag bor. Nu har de börjat med att man måste desinfektera händerna typ hela tiden, på grund av svininfluensan. Jag tycker hela grejen är överdriven visst ska man lyssna på alla experter som säger att den är farlig, men man behöver som sagt inte överdriva!
Jag hörde idag att all handdesinfektion är slut på alla apotek, eller i alla fall på många. Men jag tror faktiskt att de räcker med att tvätta händerna med tvål och vatten. Om inte annat så har ju vi diabetiker förtur på vaccinet som kommer i måandsskiftet så man behöver ju inte hålla ut så länge till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0