Skolan

Just nu sitter vi i skolan och har Multimedia. Men skit i det nu, det hör inte till den här bloggen!
Imorse vaknade jag med 3,4. Jag som inte är någon frukost människa blev ju sådär glad, men lyckades få i mig en stor macka och ett normal stort glas mjölk. Mackan var sjlälvkart den ja bakade i måndags.
Känningen imorse är ju helt klart ett resultat av gådagens träning, förhoppningsvis kommer det ett längre inlägg om träning i eftermiddag/kväll.

Nu ska jag jobba vidare i skolan, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: camilla

Kul med en diabetesblogg till. Och gluten!

2009-09-09 @ 13:45:43
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: hej vilken fin och intresant blogg! jag har själv en blogg om mitt liv med diabetes, har du tid så kan du ju kika in! men alltid roligt med bloggar om det ;)

hoppas allt är bra med dig annars!

2009-09-09 @ 16:29:06
URL: http://diabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0