Pumpen skriker!

Faan vad den tjuter då! Den vill att jag ska byta nål, men det orkar man ju inte göra förns det är precis helt slut eller precis innan man går och lägger sig. Så blir det alltid, vilket inte är så bra... De rekomenderar att man byter nål minst två timmar innan man går och lägger sig för att se att det fungerar som det ska. Detta har jag väl aldrig tagit hänsyn till och kommer inte göra ikväll heller. Men still, den låter en massa.


Min pump, en Medtronic MiniMed 712, transparent.

Kommentarer
Postat av: camilla

kan du inte ha den på ljudlös, så den bara vibbererar, de har jag min på

2009-09-09 @ 13:48:55
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: Niklas

Jo då, jag kan sätta den på ljudlös, men då tar det så lång tid för den att räkna upp en bolusdos, då den vill vibrera för varje enhet, det tar mycket längre tid än om den piper när den räknar upp bolusen.

2009-09-09 @ 21:22:11
URL: http://diabetesogluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0