Kramp!

Hade match idag, med fotbollen. Sista tio minutrarna i första halvlek hade ja kramp och sista 20-30 minuterna i andra hade jag också kramp. Jag spelde alltså mellan 30-40 minuter med kramp i båda vaderna. Alltså jag vet inte, men kan det ha något med diabetesen att göra? Jag menar typ allting i kroppen påverkas ju av diabetes (ögonen, tänderna m.m). Men jag vet inte, det är kanske bara önsketänkande från min sida, jag är nog bara otränad! Eller så hade jag druckit dåligt innan.

Men det är en intressant tanke, kanske ska forska vidare i det..?  Nej, kanske inte, jag får trän bättre istället!

Kommentarer
Postat av: camilla

när jag fick diabetes började jag få kramp i vaderna. FÅr de nästan varje morgon då jag sträcker på mig och de gör så sjukt ont.

2009-09-13 @ 22:41:09
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0