Kort om diabetes och träning

Idag var det träning på schemat, ja både i skolan och efter skolan. Jag spelar ju fotboll, ganska mycket.
Jag har väl inte riktigt hittat den perfekta balansen än. Kan bero på att jag inte hinner hem mellan skola och träning. Så maten innan träning bli ofta matsäck som inte alltid är så bra. För jag tror det är det som är viktigt, att äta bra innan träningen. Eller, det är väl självklart! Nu när jag kom hem hade jag 2,4 i BS. Så nu blir det till att kasta i sig något liksom. Men samtidigt vill man ju komma i säng så här sent när det är skola och allt, och jag måste hinna duscha också. Jag har helt klart ett problem. Jag ska till imorgon försöka komma med en lösning, dock tveksamt om jag gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0