Diabetes tidningen

Nyss pratade jag med en tjej som sitter i redaktionen för tidningen Diabetes. Vi pratade lite om det här med bloggar just. Jag tyckte att dem borde uppmärksamma dem mer, hon menade på att de hade dem för ett par år sedan. Det var ju bra tyckte jag, men kände att det behövs en uppdatering, det höll hon med om. Hon menade på att vi skulle inte göra ett reportage om det, det funkar inte, det blir för stelt. Jag höll med henne om detta, men sa att då kanske vi bara kan lista några bra diabetes bloggar och/eller diabetes sidor på nätet som är bra. Men då tyckte hon att då skulle ju dem behöva sitta och kolla hela tiden vad vi skrev, för vi kan ju skriva vad som helst, jag höll med henne om detta med. Till slut kom vi fram till att det var bättre om jag skrev ett "läsarbrev" och skickade till henne. Där jag skriver om bloggar och sådant. Så jag tänkte att det kan jag väl göra, nu är bara frågan, ska jag bara lyfta fram min blogg, eller alla bra diabetes bloggar? Jag sa till henne att jag tyckte att jag borde skriva om alla bra bloggar, men samtidigt kan det ju vara att ge bort läsare... Fast jag tror att om jag listar ett par bra bloggar, kolla läsarna ju ändå upp allihopa. Och då kan de ju själva sedan välja vilken dem tyckte var bra och inte och i så fall fortsätta läsa bara den.

Nu ska jag påbörja mitt läsar brev, kan lägga upp det här sen när det är kalrt, ska vara klart senast på torsdag kväll så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0