Blod, massvis med blod!

Ja, igår när jag skulle byta nål, då bara forsade det ur mig en massa blod. Alltså verkligen MYCKET blod! Helt sjukt! Jag satt i mitt rum, så jag var tvungen att sätta handen under såret precis så att blodet hamnade i min hand och inte på byxor och golv och allt, medan jag sprang till toaletten. Väl där kastade jag min hand som var full med blod i handfatet, det som var vitt innan blev nu helt blod rött. Jag tog sedan en massa pappar, skrynklade ihop till något som liknade en boll och trycke det hårt emot magen. Det fortsatte att blöda ganska länge, trots att jag höll en massa pappaer emot, jag var tvungen att byta papper flera gånger.
Well, well, nu har jag en blå bulle på magen, sjukt sexigt!

Inte mitt blod, men det skulle kunna vara.

Kommentarer
Postat av: Lina

men ÖHE.. nu är jag inte lika sugen på pump längre om man riskerar att blöda så. Jag har fobi för blod och nålar, skitbra om man har diabetes..

2009-10-07 @ 18:16:27
URL: http://nogg.se/Lindo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0