Äntligen är den här!

Ja, äntligen är den här! En ny, bra blogg om Diabetes och gluten intollerans. Här kommer jag att skriva mycket om bra kost för diabetiker, bra produkter för gluten intolleranta, jag kommer att lägga upp recept som jag tycker passar alla men som självklart kommer vara glutenfria. Ja, det kommer handla en hel del om mat, men jag kommer också skriva mycket om hur jag löser problem i min vardag som min diabetes ställer till med. Det kommer också komma upp bilder och recensioner på en massa nya produkter både inom diabetes vården och inom den glutenfria avdelningen i matvarohyllorna.

Så jag säger välkomna till en blogg som kan hjälpa er att förenkla vardagen, för det är just det som är grejen när man har antingen bara diabetes eller gluten, eller som jag både och, att förenkla vardagen. Så mycket det går!

Fler inlägg är att vänta senare under kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0